петак, 27. новембар 2015.

At last

Zdravo svima!
Javljam vam se sa novim postom i kombinacijom koju sam pre nekoliko nedelja obukla za večeru, dok smo jos uvek imali one tople dane. Kao što vidite, tada sam izabrala mini plavo belu haljinicu koja ima kragnu (prosto obožavam haljine ovog kroja), beli ogrtač i zlatnu torbicu. Ceo look sam upotpunila zlatnim kaišem i nakitom koji sam kupila u India shop-u, koji je jedan od mojih omiljenih mesta za kupovinu bižuterije. Sandalice, koje su neverovatno udobne, takodje po sebi imaju sitne, zlatne motive.



Kako je pred nama vikend, za sve one koji planiraju da uživaju kod kuće uz knjigu ili jednostavno žele da provedu dan sami sa sobom, preporučujem da poslušaju jazz pevačicu Ettu James. Ja sam npr. navikla da tokom učenja, pisanja eseja, čitanja slušam muziku i tada mi je jedan od favorita svakako ova izvanredna umetnica.


Ako vam se dopada stajling ili predlog za slušanje, pišite mi!





2 коментара: